عوامل کاهش ۴۵ درصدی شکایات ارجاعی بهزیستی از سامانه سامد از منظر دکتر سید حسن موسوی چلک

سید حسن موسوی چلکبه گزارش مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران؛ سید حسن موسوی‌چلک از کاهش ۴۵ درصدی شکایات ارجاعی به سامانه سامد خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۲۲ عنوان شکایت پاسخگویی شده است که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۴ با ۲۲۰ عنوان شکایت، شاهد کاهش بوده‌ایم.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: دولت برای گسترش ارتباط با مردم، سامانه سامد را راه‌اندازی کرده است و شکایات را از طریق این سامانه دریافت و به سازمان‌های مرتبط ارجاع می‌دهد که سازمان بهزیستی کشور نیز از این امر مستثنی نیست.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه در سال ۹۴ شاهد کاهش ۴۵ درصدی شکایات ارجاعی سامانه سامد بوده‌ایم، در پایان یادآور شد: نظارت بیشتر، اطلاع‌رسانی درخصوص وظایف و دستورالعمل‌ها و قوانین و افزایش تعامل مسئولین، کارشناسان با مراجعین همراه با تکریم عوامل کاهش این مهم بوده است.

منبع: پایگاه خبری علت

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا