پوشش رسانه ایِ پویش مردمی سفره های مهربانی

پویش مردمیِ سفره های مهربانی یک حرکت خودجوش مردمی است که توسط جمعی از خیرین و نیکوکاران شکل گرفته و در نظر دارد با ترویج فرهنگ همدلی و شعار “هر محله یک سفره مهربانی” فرمان رهبری را در خصوص همدلی مومنانه عملی سازد.

قابل به ذکر است پویش مردمی سفره های مهربانی با محوریت خدمت رسانی به کودکان کار و خیابان سه شنبه های هر هفته در منطقه ۵ تهران “مجتمع فرهنگیان” برگزار می گردد.

پویش مردمی سفره های مهربانی

بر اساس مذاکرات بعمل آمده فی مابین ستاد مرکزی پویش مردمی سفره های مهربانی یا مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران قرار بر پوشش رسانه ایِ این حرکت مهم و ارزشمند نیکوکاری اجتماعی از طریق پایگاههای مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان شده است و بدین ترتیب گزارشات متنوع خبری و تصویری از این پویش، سه شنبه هر هفته از طریق این پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

چرا پوشش رسانه ایِ فعالیتهای تخصصی خود را به وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان بسپاریم؟

  • با توجه به میزان قابل توجهء مخاطبین و میانگین بازدید کنندگانِ تثبیت شده و اختصاصیِ وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان، موضوعات طرح شده در پایگاه با دقت مطالعه و دنبال میشوند.
  • وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان دارای پایگاههای متعدد و شناخته شده در شبکه های اجتماعی می باشد، مطالب وبسایت بطور همزمان در بیش از ده ها پایگاه معتبر با تعداد دنبال کنندگانِ قابل توجه (بعضاً چند هزارنفره) در شبکه ها دیده می شوند.
  • از ویژگی های مهم مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان تولید محتوای اختصاصیِ این مجموعه اینترنتی است، بازنشرِ اخبار و اطلاعاتِ سایر وبگاههای خبری در پایگاه مددکاران اجتماعی ایرانیان صورت نمی پذیرد و مخاطبین این پایگاه اینترنتی می دانند که اخبار و مطالبی که در آن منتشر میشوند برای اولین بار در فضای وب منتشر میشوند و بنابراین با اشتیاق خاصی مطالب پایگاه را رصد می کنند.
  • بنابر اطلاعات موثق دریافتی از سوی رابطین پایگاه در جایگاههای مختلف اجتماعی، اخبار و اطلاعات انتشاریافته در پایگاه انترنتی مددکاری اجتماعی ایرانیان بصورت لحظه ای از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی اجتماعی دنبال میشود.
  • مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان جهت تسهیل در روند اطلاع رسانی های گسترده و انبوه خبری، از نرم افزارها و رباتهای اختصاصیِ ویژه برخوردار است، بطوریکه بعنوان مثال ربات اختصاصیِ شبکه اجتماعی فیس بوکِ این پایگاه، ظرف مدت دو روز بیش از یکصد گروه تخصصی مددکاری اجتماعی فعال از کشورهای مختلف را شناسایی نموده است و قابلیت انتشار انبوه مطالب سایت را (از طریق اکانت معرفی شده به ربات) به تمامی گروههای شناسایی شده را دارد.
  • کلیه موارد اقدامات پوشش رسانه ای دارای بازخوردهای قابل توجه بوده اند، بعنوان مثال پس از اولین پوشش رسانه ای کارگاهها، سفارشات متعددی برای مجریان دوره ها و کارگاههایی که مورد پوشش رسانه ایِ این پایگاه قرار گرفتند دریافت شده است و دوره های آموزشیِ مربوطه توسط آنان در استانهای مختلف کشور صورت پذیرفته است.
  • کلیه سفارشات پوشش رسانه ای، دارای تَگ و دسته بندی موضوعیِ اختصاصی و دائمی در پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایرانیان و مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران می شوند و در کمترین زمان ممکن، در گوگل جایگاه بسیار خوبی پیدا می کنند و در همان موضوع برای جستجوگران اینترنتی به راحتی یافت می شوند.
  • پس از دریافت سفارشات پوشش رسانه ای، متناسب با نوع کار درخواستی، اجزا و مراحل کار طراحی و در دستور کار عوامل اجرایی پایگاه قرار میگیرد و تا انتهای کار و حتی پس از اتمام کارها نیز همراه رسانه ایِ مجریانِ طرح ها و برنامه های خبری مان خواهیم بود.

 

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا